Svatební fotograf 2

2foto = Jirka + Veronika
Váš svatební fotograf

Svatební fotografie je pro nás způsob, jak uchovat cenné momenty, poznávat a vyprávět příběhy.
Rádi potkáváme lidi, kteří to mají stejně.
Těšíme se na setkání!

 

Fotíme ve dvou.

A nic nám neunikne – zejména ve chvílích, kdy osamělý svatební fotograf lituje, že se neumí rozdvojit. My máme práci rozdělenou – Veronika ví, jak vyfotit nevěstu, aby byla ten den opravdu nejkrásnější ze všech. Jirka je zase všude tam, kde se něco děje – protože láska, to je především aktivita.

Svatební fotograf s hlavou plnou nápadů.

Jsme nadšení, když můžeme vyzkoušet něco nového. Nikdy se nepřestáváme učit a rádi se necháme inspirovat – vámi, prostředím, novými technickými možnostmi, kouzlem okamžiku. Žádný nápad pro nás není příliš bláznivý.

VYPRÁVÍME PŘÍBĚHY.

Každé svatbě něco předchází, a něco po ní následuje. Jsme rádi, že se staneme na jeden den součástí tohoto příběhu, a necháte nás ho zaznamenat. Budeme respektovat vaše přání a přispějeme ve velké míře k pohodě celého dne.

KDYKOLIV A KDEKOLIV.

Stejně tak, jako máme rádi uvolněný chod věcí, dáváme při focení přednost přirozenému světlu. Protože rádi cestujeme, rozšiřujeme si povědomí o fotogenických místech. V naší výbavě má místo i ateliérové vybavení, díky kterému dokážeme nasvítit jak váš večerní svatební fotokoutek, tak profesní firemní portrét vašich  zaměstnanců.

PERFEKTNĚ.

Nejen při focení, ale při samotné postprodukci se pečlivě zaměřujeme na každý detail. V naší malé alchymistické laboratoři vzniknou snímky, na které se tolik těšíte. Odevzdáme vám „pouze“ hotové a upravené fotografie, za kterými si budeme stát. Spoléhám se na fotoaparáty a světelné objektivy Sigma, Nikon a Tamron. Používání legálního softwaru je pro nás samozřejmostí.

SVĚTOVĚ.

Jedno Brno nestačí, vycestujeme za vámi kamkoliv. Brno, Praha, Vídeň, Bratislava… Za hranice státu i možností. Anglicky se domluvíme, s mapou se neztratíme.

NÁŠ PŘÍBĚH

V roce 2011 jsme se shodli na tom, že nás focení baví. A že ještě víc nás naplňuje fotit pro ostatní, vidět, jak svatební fotografie uchovávají vzpomínky a opětovně dělají radost. Založili jsme 2foto s myšlenkou, že dvou se to lépe táhne.

NAŠE LOGO 2FOTO

Si můžete stáhnout zde :)

 

A co o nás říkají ostatní?